Servis a školení

Známe dobře potřeby našich zákazníků, a víme, že pro bezproblémové fungování jejich podnikání je nutná plně funkční a spolehlivá ICT infrastruktura. Náš technický tým poskytuje komplexní servisní podporu nejen pro námi dodané produkty a řešení. Typ a rozsah poskytovaných služeb zahrnuje všechny potřeby zákazníků od poskytnutí jednotlivé servisní služby či konzultace přes trvalou servisní podporu se zadanými parametry zásahů a odstranění poruch (SLA), až po kompletní převzetí správy celé ICT infrastruktury. 

Ze servisních středisek v Prostějově a v Praze celorepublikově pokrýváme servisní požadavky klientů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, s různě definovanými dobami dojezdu a odstranění poruch. Zákazník může v případě potřeby využít našich logistických kapacit pro uložení a následnou distribuci svých kritických náhradních dílů.

Ve stejném časovém rozsahu zajišťujeme helpdesk na vybrané technologie pokryté servisní smlouvou a to jak na hardware, tak i na konfigurační software.

Nabízíme a poskytujeme vzdálenou správu aktivních prvků hlasových i datových sítí.

Poskytujeme pravidelnou preventivní péči o hardware za účelem předcházení poruch a prodloužení životnosti.

Naši techničtí pracovníci jsou vybaveni měřicími přístroji umožňujícími změřit většinu parametrů metalických, optických a radiových sítí.

Jsme schopni v úzké spolupráci se zákazníkem spolupracovat na designu a projektování pevných i radiových sítí včetně výběru nejvhodnější konstrukčních prvků a bižuterie těchto sítí.

Nabízíme zmapování a zdokumentování stávající infrastruktury zákazníka.

 

Školení

Je důležité mít veškerý hardware a software správně a plně nainstalovaný, integrovaný a konfigurovaný. Ale co váš IT tým? Jsou všichni připraveni využít všechny nové funkce a výhody?

Jsme připraveni poskytnout školení jak pro vaše IT profesionály, tak pro koncové uživatele. Náš tým s vámi vytvoří vhodný vzdělávací program – vedený instruktorem nebo online internet školení, které podpoří vaše hardwarové a softwarové investice.

Naše školení vám pomůže zajistit úroveň znalostí a dovednosti vašeho IT týmu; aby byl schopen profesionálně a produktivně spravovat a udržovat vaše nejdůležitější systémy.

Pro vybrané typy školení vám nabízíme podporu při získání dotace z vyhlášených dotačních programů ( např. POVEZ )