Hlasová řešení
Hlasová komunikace představuje i dnes, v době intenzivní elektronické výměny informací, důležitý komunikační nástroj, zajišťujcí spojení Vaší organizace s okolním světem, i jednotlivých zaměstanců mezi sebou.
Moderní hlasová řešení ovšem často vyžadují splnění náročných integračních požadavků mezi jednotlivými komunikačními prostředky (pevné telefony, IP telefony, mobilní telefony, DECT, softphony,...) a informačními systémy, obsahujícími údaje o komunikačních partnerech.
Výběr vhodného hardwaru, softwaru a příslušenství je proto důležitým parametrem pro zvýšení efektivity činnosti každé organizace a současně zajištění brzké návratnosti vložené investice.
Zkušenosti a znalosti pracovníků společnosti HiTES CE v oblasti řešení pro hlasovou komunikaci jsou zárukou návrhu optimálního řešení pro Vaší organizaci. Zvolené řešení naimplementujeme vlastními odbornými pracovníky, kteří následně zajišťují záruční i pozáruční servisní péči.
Pro naše klienty v dané oblasti nabízíme následující rozsah produktů:
- Pobočkové telefonní ústředny (digitální, IP)
- Systémy obsluhy hovorů (call centrum)
- Záznamová zařízení
- Audiokonferenční zařízení
- SW produkty
Naše komplexní služby zahrnují:
- analýzu potřeb klienta včetně včetně zohlednění stávajícího řešení a připravenosti infrastruktury v místě implementace
- návrh řešení s ohledem na potřeby a specifické požadavky zákazníka
- případné úpravy / výstavbu rozvaděčů a rozvodů
- instalaci komunikačního systému a veškerého příslušenství včetně jeho konfigurace specialistou vyškoleným výrobcem systému
- následnou servisní a poradenskou péči